על רקע הירידה בסקר TGI: קמפיין חדש ל'המודיע'

    דוד לזר No Comments on על רקע הירידה בסקר TGI: קמפיין חדש ל'המודיע'
    20:31
    04.05.24
    אתר קול חי No Comments on לוחם ימ"מ נפצע קשה בטול כרם; דיווחים סותרים בקשר לעסקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע נתוני סקר TGI שפורסם השבוע שממנו התברר כי עיתון 'המודיע' ירד בחשיפה שלו מ-16.2% ל-15.3%, העיתון משיק הבוקר מהלך שיווק ומיתוג גדול ומשמעותי שיימשך על פני חודשים ארוכים, תחת הכותרת החדשנית "המודיע, המשפחה החרדית הגדולה ביותר".

    יריית הפתיחה נורתה אתמול (חמישי) בטיזר מפתיע שליווה את גב העיתון וכלל מאות שלטי דלת בשמות ממשפחות המנויים.

    הבוקר יום שישי, מגדיל העיתון לעשות ולראשונה ב-65 שנותיו פורץ את השמרנות ההיסטורית ומדפיס את העיתון עם "שער היפוך כפול" הכולל את הטיזר ומודעת הפתרון תחת כותרת "המודיע" בצידו ההפוך של הגליון.

    ממשרד הפרסום 'שחור ולבן' שעומד מאחורי הקמפיין נמסר כי כצעד ראשון, מכריז "המודיע" על היותו מותג העיתונות המוביל והגדול ביותר בציבור החרדי, כזה שניצח על מליוני עותקים ומלווה עשרות אלפי מנויים מידי יום, וכהוקרה מזמין את כלל המנויים לארח אורחים נוספים חינם "למשפחת המנוייים" על פי בחירה – אורחים שיקבלו עיתון המודיע מידי יום מהיום ועד חג הפסח ללא כל עלות.

    עוד נמסר כי המהלך שעלותו נאמדת במאות אלפי שקלים, יביא להפצת העיתון בכמות כפולה וייצור באזז תקשורתי רחב היקף.

    ב"המודיע" אמרו כי מדובר בצעד ראשון בשרשרת יוזמות מקוריות שימחישו את עוצמתו של העיתון כמותג החרדי הגדול והמשמעותי ביותר וכי זוהי הזדמנות של המנויים להפתיע את ידידיהם ולזכות אותם להיות חלק מהמשפחה החרדית הגדולה ביותר.

    כך זה נראה:

    20160310233317 (1)

    20160310233317



    0 תגובות